reklama

Čo môže byť horšie než byť normálny

Ahoj! Som normálna baba, mám 20 rokov, počúvam normálnu hudbu, čítam normálne denníky, mám normálnu postavu a normálnu p...u...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (80)

Vysvetlite mi niekto význam slova "normálny", lebo ja mu odjakživa nerozumiem.

Otec, ktorý povie svojmu synovi, že nie je normálny preto, že nosí roztrhané gate, nie je zrelým otcom. Matka, ktorá svojej dcére povie, že nie je normálna preto, lebo má už tretieho chlapca, nie je zrelou matkou. Viem, budete sa mnohí hnevať, ale ja sa pýtam v prvom rade - kto je tu bez viny, a v druhom rade, čo znamená byť normálny.

Lebo keď rodičia nerešpektujú svoje dieťa len preto, že je iné, než sú ich predstavy o slušnom dieťati, iba tým zakrývajú svoj strach z toho, že dieťa odhalí, akí boli v mladosti oni. Lebo ak mi žena, ktorú považujem za kamarátku povie, že nie som normálna preto, lebo mám v krátkom čase mnohých mužov, preto, lebo nenosím značky, preto, lebo mám rada análny sex, tak neviem, asi je to určitá forma závisti, že mám odvahu byť iná. Aj keď neviem, čo je to pre nich byť iný. A čo je to vlastne byť in???

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je pár vecí, ktoré ma pravidelne vyvedú z miery tak, že neviem ďalej spokojne existovať. Okrem rečičiek typu "Ako si zase schudla, veď už niečo jedz" a priblblých otázok v štýle "Ako bolo dnes v robote?" "Máš nové rifle? Koľko stáli?" sú to aj tieto nezmyselné výmeny názorov s témou kto koho kde videl s kým, ktorá má čo nové a s ktorým spí, ktorý sa ako nechutne správa a podobne. Ja pri takýchto rečiach klopím hlavu, lebo naozaj nie je čo povedať. Mám vtedy len chuť zakričať "CHOĎTE MI VŠETCI DO PRDELE A OSTAŇTE TAM SO SVOJIMI PREDPOTOPNÝMI SKAZENÝMI NÁZORMI NA SVET A ŽIVOT". Nemôžem si pomôcť, ak slovíčko normálny je to, čo si myslím, potom som nikdy normálna nebola a ani nebudem. Som skrz-naskrz nenormálna a tí normálni ma serú. Je to asi slabosť, ale nedá sa ináč a nedá sa ani zmeniť tento svet naokolo. Možno to mám z toho, že som vyšla z "normálneho" gymnaziálneho prostredia, ktoré vo mne zanechalo len trápne spomienky. Možno zo stretnutia s "normálnymi" ľuďmi zaujatými sebou, takzvanými narcismi. Já, já, jenom já...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zdvihnite ruku tí, čo ste normálni. Toto nie je výsmech, len prosba o pomoc v hľadaní zmyslu, ktorý pravdepodobne nenájdeme. Pretože už ma fakt hnevá tváriť sa, že som niečo, keď neviem, čo to "niečo" znamená. Je to byť politikom? Punkerom? Konzumentom masovej kultúry? Blondínkou s pekným noštekom?

Eva Kopaničáková

Eva Kopaničáková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Expert na znevažovanie kníh jedlom. Nerada sa k tomu priznávam, ale milujem čítať knihu, keď jem. A keďže čítam aj jem veľmi rada, potom tak moje knihy aj vyzerajú... Zoznam autorových rubrík:  O nesmrteľnosti chrústaNegatívneNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu